Om casen: Cetina Skincare

Cetina Skincare er et dansk brand der sælger hudpleje via egen webshop. Hudpleje produkterne er specielle fordi de indeholder ægte krokodilleolie. Krokodilleolie er kendt for at være effektiv mod en lang række hudlidelser f.eks. uren hud, eksem og psoriasis.

Cetina Skincare bruger rigtig mange penge på online markedsføring. Udfordringen er at klikpriser på både Facebook og Google stiger i takt med øgede konkurrence, og derfor er det vigtigt at skille sig ud i mængden med sit markedsføringsmateriale.

Cetina Skincare henvendte sig til Steensbeckfoto for at få hjælp til at få udarbejdet markedsføringsmateriale.

Kontakt os

Fokus på video

I denne case er der lagt vægt på at fortælle om hudplejeprodukternes virkning for tidligere kunder. Fokus har været på statementvideoer fra tidligere kunder.

Formål

Cetina Skincare ønskede at brande virksomheden ved at lade kunderne fortælle om de unikke hudplejeprodukter. 

Videoerne skulle bruges som et led i en online markedsføringsstrategi til en målgruppe som tidligere har besøgt hjemmesiden uden at købe produkter.

Mål

Cetina Skincare havde et ønske om at få produceret professionelle videoer med udtalelser fra deres tidligere kunder som de kunne bruge i deres markedsføring på tværs af kanaler og enheder.

Videomarkedsføring er særdeles effektivt og virksomheder oplever konkurrencen på videomateriale er mindre end traditionelle annoncer med billeder. Dermed bliver “klik priserne” ofte langt billigere – og derudover kommer at videokampagnerne er kendt for at konvertere bedre en traditionelle annoncer med billeder.

Markedsføring handler om at være kreativ. Vi har kun få sekunder til at fange målgruppens opmærksomhed. Hos Steensbeckfoto er vores fokus altid på at lave markedsføringsmateriale der skiller sig ud og som målgruppen husker.

Kræs for detaljer

I hver eneste detaljer bliver der kræset om detaljerne. Sådan skulle det også være i det visuelle materiale. Det er de små detaljer som gør forskellen for kunderne.

Få et tilbud

Det kan være svært, at finde ud af hvilken form for markedsføring der virker. Din markedsføring og det visuelle materiale omkring i kunderejsen, har dog en stor betydning for om du vil oplever resultater eller ej. 

Skal vi tage en snak om dine muligheder?

Kontakt os