Om casen - Dansk Bassinservice

Dansk Bassinservice har været i branchen i mange år. Måden man markedsføre sig på har ændret sig med tiden og denne omstilling har været en høj prioritet.

Dansk Bassinservice tog et bevidst valg om at fravælge al tradionelt markedsføring og dyre abonnementsløsninger for at prioritere indsatsen til online markedsføring. I den forbindelse indgik Dansk Bassinservice et samarbejde med Steensbeckfoto om at levere al visuelt materiale.

Steensbeckfoto har produceret en personlig profilvideo, samt billeder til Dansk Bassinservice nye hjemmeside

Kim Sørensen

Dansk Bassinservice har været i branchen siden 1983. Vi anser os selv som én af de førende i branchen indenfor vores område. Vi er kendt for vores innovative tilgang og løsninger indenfor pool og spa teknik.

Formål

Formålet var at skabe en visuel rød tråd igennem hele universet omkring Dansk Bassinservice på tværs af enheder og kanaler. Steensbeckfoto leverede billeder til ny hjemmeside, samt profilvideo til markedsføring på de sociale medier. 

Mål

Målet var at skabe en rød tråd i det visuelle materiale hos Dansk Bassinservice, 

Vi havde et ønske om at producere personligt materiale i et top professionelt look, så kunderne ikke er i tvivl om kvaliteten hos Dansk Bassinservice

Det blev gjort i forhold til professionelle billeder til hjemmesiden, samt en personlig profilvideo som kan bruges som led i en re-targeting strategi på facebook, hvilket vil sige at kunderne får videoen præsenteret i en periode efter de har besøgt den nye hjemmeside.

Spa og pool service

Dansk Bassinservice designer, bygger, og vedligeholder spa og pools i hele Danmark.

Få et tilbud

Det kan være svært, at finde ud af hvilken form for markedsføring der virker – og hvad der ikke gør.  Dit markedsføringsmateriale har stor betydning for, om du vil oplever resultater.

Skal vi tage en snak om dine muligheder?

Kontakt os